مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 16:252023-11-03ورزشي

لیگ برتر والیبال بانوان| صدرنشینی سپاهان در روز شکست ذوب آهن


تیم والیبال بانوان سپاهان در هفته دوم لیگ برتر مقابل مهرسان تهران به پیروزی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان ظهر امروز با برگزاری 3 دیدار پیگیری شد که تیم سپاهان در اصفهان میزبان مهرسان تهران بود.

طلایی پوشان در این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسیدند؛ به این ترتیب سپاهان با 2 برد و 5 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر والیبال بانوان قرار گرفت.

لیلی توکلی، محبوبه زرنویس زاده، هدیه صابری و زهرا صالحی به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ، ناظر فنی و داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند که 145 دقیقه طول کشید و 500 تماشاگر داشت.

تیم ذوب آهن نیز در اصفهان میزبان سایپا تهران بود و با نتیجه 3 بر صفر بازی را واگذار کرد؛ ذوب آهن با 2 شکست و یک امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار گرفته است.

مهران اشرف ریاحی و شهناز برادران مهاجر ناظران این مسابقه بودند که به مدت 94 دقیقه طول کشید و 300 تماساگر داشت؛ معصومه اسماعیل زاده و ماندانا مطیعی نیز داوران اول و دوم این دیدار بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس هفته سوم لیگ برتر روز جمعه 19 آبان با سه دیدار در شهرهای رفسنجان و تهران (دو مسابقه) پیگیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال بانوان| صدرنشینی سپاهان در روز شکست ذوب آهن

لیگ برتر والیبال بانوان| صدرنشینی سپاهان در روز شکست ذوب آهن